Η Schneider Electric επεκτείνει την χορηγία του Μαραθωνίου του Παρισιού μέχρι το 2019

Η Schneider Electric επεκτείνει την χορηγία του Μαραθωνίου του Παρισιού μέχρι το 2019

Η Schneider Electric, ο παγκόσμιος ειδικός στην ενεργειακή διαχείριση και τον αυτοματισμό, ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας με τον αθλητικό οργανισμό Amaury Sport Organization (ASO), σχετικά με την επέκταση της χορηγίας του Μαραθωνίου του Παρισιού (title sponsorship) για τρία ακόμη χρόνια.

Η εκκίνηση του φετινού μαραθωνίου Schneider Electric Paris Marathon, στην 40η επέτειο του θεσμού, δόθηκε στις 3 Απριλίου 2016, στα Ηλύσια Πεδία, με μία εκδήλωση που αντανακλούσε πλήρως τις αξίες της Schneider Electric.

Η Schneider Electric, η οποία έχει συνδέσει το όνομά της με το Μαραθώνιο του Παρισιού από το 2012, εργάστηκε από κοινού με τον ASO προκειμένου τόσο οι δρομείς, όσο και οι θεατές, να έχουν και φέτος μια αξέχαστη εμπειρία. Πρόσφατα, ο ASO και η Schneider Electric αποφάσισαν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω προκειμένου ο αγώνας Schneider Electric Marathon de Paris 2016 να γίνει ο πιο προηγμένος μαραθώνιος στον κόσμο από πλευρά επικοινωνίας. Και οι 57.000 συμμετέχοντες δρομείς είχαν τη δυνατότητα, μέσα από μια ομαδική εφαρμογή (community app), να παρακολουθούν την εξέλιξη της κούρσας τους και να ανταλλάσσουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με την επίδοσή τους, βρίσκοντας στήριξη στην προσπάθειά τους να τερματίσουν. Η εφαρμογή αυτή έγινε το απόλυτο εργαλείο με το οποίο, οι φίλοι και συγγενείς των αθλητών, μπορούσαν να παρακολουθούν την προσπάθεια των αγαπημένων τους κάθε στιγμή του αγώνα.

Με την επέκταση της χορηγικής τους συνεργασίας έως το 2019, η Schneider Electric και ο ASO επικεντρώνονται πλέον στο πώς θα καταστήσουν το μαραθώνιο του Παρισιού, όχι μόνο τον πιο προηγμένο επικοινωνιακά, αλλά και τον πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Η Schneider Electric θα συνεργαστεί με τον ASO προκειμένου η συγκεκριμένη κούρσα να γίνει ο πρώτος μαραθώνιος με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα. Σε πρώτη φάση, η Schneider Electric θα αντισταθμίσει το 50% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παραχθεί κατά τη διάρκεια του 40ου Μαραθωνίου του Παρισιού, με την ανταλλαγή αντίστοιχων δικαιωμάτων (carbon credits) στην Κένυα, τα οποία έχουν προκύψει από το πρόγραμμα Hifadhirural energy savings project της Livelihoods. Η Schneider Electric και ο ASO σχεδιάζουν να καταστήσουν το Μαραθώνιο του Παρισιού ουδέτερο από πλευράς ανθρακικού αποτυπώματος, μέσα σε διάστημα δύο ετών.

Η Schneider Electric διαθέτει όλα όσα απαιτούνται για να ηγηθεί της συγκεκριμένης προσπάθειας, καθώς εδώ και χρόνια εργάζεται συστηματικά σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης και προστασίας του περιβάλλοντος, αναβαθμίζοντας τις δικές της εγκαταστάσεις και βοηθώντας τους πελάτες της σε ολόκληρο τον κόσμο να πετύχουν υψηλότερη ενεργειακή απόδοση και να μειώσουν τις εκπομπές αερίων ρύπων. Τέσσερις φορές το χρόνο, η Schneider Electric δημοσιεύει την έρευνα Planet & Society Barometer, ένα εσωτερικό εργαλείο μέτρησης των επιδόσεων του Ομίλου σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης και ενεργειακής απόδοσης, το οποίο επιβεβαιώνει το ότι, σε αυτά τα σημαντικά ζητήματα, η Schneider Electric βρίσκεται πολύ πιο μπροστά από τον υπόλοιπο κλάδο. Για περισσότερα από 15 χρόνια, οι προσπάθειες της Schneider Electric για την προστασία του περιβάλλοντος κερδίζουν συστηματικά την αναγνώριση ανεξάρτητων οργανισμών, με βραβεία όπως, μεταξύ άλλων, το Corporate Knights’ Global 100 (από το 2012) και το World’s Most Ethical Companies της Ethisphere (από το 2011), ενώ παράλληλα συμμετέχει στα Dow Jones Sustainability Indices (από το 2002) CDP Global Climate Change Report (από το 2013).

Παράλληλα, στο Μαραθώνιο του Παρισιού, μια ομάδα 3.000 δρομέων (υπάλληλοι, συνεργάτες και πελάτες της Schneider Electric) βοήθησαν στην προώθηση του #HeforShe, στηρίζοντας την ομώνυμη πρωτοβουλία του ΟΗΕ για την ισότητα των φύλων, της οποίας η Schneider Electric αποτελεί βασικό  υποστηρικτή.  Το λογότυπο #HeforShe υπήρχε στις φανέλες όλων των δρομέων της ομάδας Schneider Electric, σε μία κίνηση που ήρθε αμέσως μετά την τεράστια κινητοποίηση για τη στήριξη της πρωτοβουλίας #HeForShe για την ισότητα των φύλων στο εσωτερικό του Ομίλου Schneider Electric, όπου 23.000 άνδρες εργαζόμενοι υπέγραψαν τη σχετική online πρωτοβουλία #HeForShe.

Τέλος, στο πλαίσιο του φετινού μαραθωνίου, αλλά και στο πνεύμα στήριξης πρωτοβουλιών που ενισχύουν της πρόοδο στα θέματα ενέργειας και αειφορίας, η Schneider Electric διοργάνωσε την πρώτη παγκόσμια συνάντηση κορυφής με θέμα «Η Ζωή βρίσκεται στην Καινοτομία» (Life is On Innovation Summit), παράλληλα με την εκδήλωση Salon du Running στο Porte de Versailles. Στη συνάντηση αυτή συμμετείχαν πελάτες και συνεργάτες της Schneider Electric, εξειδικευμένοι αναλυτές και εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης, με στόχο να αναδείξουν καινοτόμες πρωτοβουλίες οι οποίες βοηθούν τη μετάβαση της κοινωνίας σε έναν καινούριο ενεργειακό κόσμο.

«Το γεγονός ότι η Schneider Electric είναι ένας από τους κύριους χορηγούς στο Μαραθώνιο του Παρισιού και συνδέει το όνομά της με μια από τις πιο δημοφιλείς αθλητικές εκδηλώσεις στον κόσμο, μας κάνει πραγματικά περήφανους», δήλωσε ο κ. Jean-Pascal Tricoire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στη Schneider Electric. «Υποστηρίζουμε τις αξίες της υψηλής απόδοσης, της αντοχής και του ομαδικού πνεύματος που κυριαρχούν σε όλους τους μαραθωνοδρόμους. Παράλληλα προβάλλουμε και ενισχύουμε τη φιλοδοξία της Schneider Electric να συμβάλλει ώστε το ανθρακικό αποτύπωμα του Μαραθωνίου του Παρισιού να έχει γίνει ουδέτερο μέχρι το 2018».

(Visited 90 times, 1 visits today)

Γραφτείτε στο newsletter μας: