Στο κατώφλι του 2017, η 4η GREEK TOURISM EXPO, δίνει και φέτος ραντεβού 8-10 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo, με την Ελληνική και Διεθνή αγορά για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού.
Ανανεωμένη σε θεματολογία, με ιδέες προσαρμοσμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς με εκθέτες κύρους και χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες υπόσχεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά του τουρισμού , με παράλληλες εκδηλώσεις που θα ξεχωρίσουν, Ημερίδες και Workshops, διαγωνισμούς και πολλές εκπλήξεις.
Το 2017 η GREEK TOURISM Expo πρόκειται να υποδεχτεί 150 Hosted Buyers από 40 και πλέον χώρες από την Ευρώπη, Σαουδική Αραβία , Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιράν, Κουβέϊτ, Κατάρ, ΗΠΑ , Καναδά, Κίνα και Αυστραλία. Παράλληλα η έκθεση πραγματοποιεί σημαντικό άνοιγμα στις αγορές της Ασίας όπως Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Ινδία. Στο πλαίσιο αυτό οι εκθέτες θα πραγματοποιήσουν περισσότερες από 6.000 Β2Β συναντήσεις με τους Buyers βάζοντας ισχυρή παρακαταθήκη για νέες συμφωνίες.
Οι κύριοι τομείς τουρισμού , MICE & Leisure, Luxury & Business Travel, City Break θα είναι ο βασικός κορμός και για την 4η Διεθνή Έκθεση Greek Tourism Expo, ενώ παράλληλα θα δοθεί δυναμική έμφαση και στον Εναλλακτικό και Γαστρονομικό Τουρισμό.
O Εσωτερικός Τουρισμός, τα «έξυπνα» ξενοδοχεία, η οικολογία, η μείωση του ενεργειακού κόστους των ξενοδοχείων, με παράλληλη προβολή και των μορφών θεματικού τουρισμού θα αναδείξουν τις αστείρευτες δυνατότητες και της ελληνικής υπαίθρου και ειδικά της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Αναδεικνύοντας τις παραπάνω καινοτομίες η έκθεση θα συμβάλλει και στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, που είναι και αυτοσκοπός για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.
Εξάλλου, η 4η GREEK TOURISM Expo θα πλαισιωθεί από παράλληλες εκδηλώσεις και workshops, απόλυτα στοχευμένα στην αύξηση των πωλήσεων, τη μείωση του λειτουργικού κόστους των ξενοδοχείων και της αύξησης της ανταγωνιστικότητας μέσω νέων τεχνολογιών.